Marcel-Aziza-Miami.reismee.nl

Lobster

23 juni:

Vanmorgen uitgeslapen tot 10:30. Eigenlijk zonde want je kunt beter aan het zwembad liggen. Maar blijkbaar hadden wij het nodig, haha. Snel even ontbijten op de kamer en naar het zwembad toe, vlak voor onze kamer. Dat is wel lekker, als je iets nodig hebt dan kun je het snel halen. De rest van de dag dus weer heerlijk niks gedaan, alleen in de zon ( schaduw ) gelegen en vaak een verkoelende duik in het zwembad. Gekeken waar we konden eten vanavond en het is de Keys Steak and Lobsterhouse geworden. Voor de zekerheid maar even gereserveerd voor 20:00 uur. Een kort autoritje van 4 kilometer en toen we daar aankwamen was het inderdaad erg druk. Gelukkig hoefden wij niet te wachten en werden we direct naar onze tafel begeleid. Het ziet er binnen heel anders uit dan dat je aan de buitenkant zou verwachten. Goede stoelen, gedekte tafels en mooie entourage. Als het eten hier net zo goed is, dan wordt het weer een gezellige avond. Aziza koos voor de eerste keer kreeft en ik ( wat zou het anders zijn ) kip. Aziza kreeg 3 kreeften voorgeschoteld. En het was lekker want alles was op. Bij thuiskomst nog even op het terras een wijntje en een pilsje genomen. Nog maar een volle dag hier, wel jammer want het is hier echt schitterend. Het complex is ook pas sinds april 2019 geopend.

Ronald

Hmmmm lekker kreeft. Doe mij ook maar. ðŸĪŠ

Djo

Genietse nog voor de laatste dagen!

Ma

Nou Marcel ik eet met jou mee ,kip heerlijk , wat heerlijk lekker niet te koken , Dimitri net gekomen en wij gaan macaronie eten , moet de Groeten doen van Dimitri ,en tot horens. GR. Ma 😀😘

Gilly

Geniet nog van jullie laatste dagen.
Liefs Gilly Hailey en Maci

Amal Bergman

Kreeft he hmmm goede keuze! Geniet lekker van jullie laatste dagen samen!

Xxxx